Klachten & Retourneren

Heb je een klacht?
Ben je ontevreden over jouw gekochte product(en)?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of door te bellen naar onze winkel 0226-413582. Wij horen graag uw klacht, want kwaliteit staat bij ons voorop. Wij lossen de klacht altijd op.

Retourneren houdbare producten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren Beperkt Houdbare Producten
Verse producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief

Schade tijdens transport
Uw pakket is beschadigd, voor of tijdens het transport. Dat is uiteraard heel vervelend. Daarom willen wij u vragen meteen na constatering van de breuk contact met ons te zoeken, via [email protected]. Een foto van de breuk is het allermooist. Zo kunnen wij meteen zien wat er is gebeurd. In overleg ontvangt u van ons zo snel mogelijk een nieuw product/pakket. Of ontvangt u uw geld retour.

Kwaliteit staat bij ons altijd voorop!